Hopp til hovudinnhald Hopp til søk Hopp til bunntekst
  • Psykiske helsetenester

  • Sjukeheim - avlastingsopphald

  • Sjukeheim - korttidsopphald

  • Støttekontakt

    Generelt

    Du kan søkje om å få støttekontakt dersom du treng hjelp til å få ei aktiv fritid eller komme ut av eit isolert tilvære. Støttekontakten får godtgjering frå kommunen. De møtast heime eller går på kafé, kino eller gjer andre aktivitetar saman. Det er dine interesser og behov som avgjer. Tenesta kan gjevast individuelt eller i gruppe.

    Målgruppe

    Personar og familiar som har behov for støttekontakt på grunn av funksjonshemming, alder eller sosiale problem

    Vilkår

    Kommunen vil i samarbeid med deg avgjere om du skal få støttekontakt eller eventuelt andre tenester. Det er ditt eller familien sitt behov som er avgjerande.

    Pris

    Tenesta er gratis. Du skal ikkje betale for utgiftene til støttekontakten.

    Brosjyrer

    Kontaktpersonar

    NavnTittelTelefonMobilTelefaksE-post
    Siv Skeimo SeltveitSpesialsjukepleiar35 06 71 67905 16 237Send Epost

    Ansvarleg avdeling

    Avdeling helse og omsorg

    Telefon35 06 73 00
    E-postpostmottak@fyresdal.kommune.no
    PostadresseKlokkarhamaren 6 3870 Fyresdal
    BesøksadresseLandstadvegen 35 3870 Fyresdal

    Kontaktavdeling

    Avdeling helse og omsorg

    Telefon35 06 73 00
    E-postpostmottak@fyresdal.kommune.no
    PostadresseKlokkarhamaren 6 3870 Fyresdal
    BesøksadresseLandstadvegen 35 3870 Fyresdal

    Lovar og retningsliner

    Dette er ei lovpålagd teneste. Sjå helse- og omsorgstenestelova § 3-2.

    Søknadsprosessen

    Rettleiing

    Du kan vende deg til kommunen for å få hjelp til å søkje om støttekontakt, eller du kan be andre hjelpe deg dersom du har behov for det. Dersom ein annan søkjer på dine vegner, må vedkomande ha fullmakt.

    Vedlegg

    Du må leggje ved fullmakt dersom det er nokon som søkjer for deg.

    Søknadmottakar

    Fyresdal kommune
    Klokkarhamaren 6
    3870 Fyresdal

    postmottak@fyresdal.kommune.no

    Behandling

    Kommunen skal innhente dei opplysningane som er nødvendige for å avgjere saka. Deretter blir det gjort eit vedtak. Normalt får du ei grunngjeving samstundes med vedtaket. Du får alltid ei grunngjeving dersom ein tenkjer seg at du blir misnøgd med vedtaket. Følgjer ikkje grunngjevinga med, kan du få ho ved å vende deg til kommunen før klagefristen for vedtaket går ut.

    Høve til å klage

    Er du misnøgd med vedtaket, kan du klage til kommunen innan ein frist på tre veker frå du mottok det. Forklar kva du er misnøgd med og kvifor du meiner vedtaket bør endrast. Dersom du treng rettleiing, kan du vende deg til kommunen. Let kommunen avgjerda bli ståande, blir saka send vidare til Fylkesmannen, som avgjer om klagen skal bli teken til følgje.

  • Tekniske hjelpemiddel - utlån

fyresdal.kommune.no nyttar informasjonskapslar (cookies) slik at me kan yte deg betre service. Informasjonskapslane blir i hovudsak nytta for trafikkmåling og optimalisering av tenesten. Du kan fortsette å bruke fyresdal.kommune.no som vanleg dersom du godtek dette. Dersom du vil vita meir, kan du lese om vår bruk av informasjonskapslar. Lukk